Lingvisme

En blogg om språk – skrevet av lingvistikere

Masteroppgaven er ferdig!

with one comment

Endelig er jeg ferdig med masteroppgaven! Jeg leverte den i går, mandag 2. juni, etter en litt stresset innspurt. Tittelen ble «Skal vi sittedanse?» – Verb-verb-sammensetninger i norsk. Den kommer til å være tilgjengelig i DUO (på UiO sine nettsider), men i første omgang vil jeg få presentere oppgaven i form av en Dinosaur Comic:

Written by Eli Anne

juni 3, 2008 kl. 11:17

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. jeg loller så jeg nesten faller av stolen!-linepine

    ...

    juni 22, 2008 at 19:13


Legg igjen en kommentar

