Lingvisme

En blogg om språk – skrevet av lingvistikere

Lingvismamma

with 3 comments

Hei alle Lingvisme-lesere. Jeg har ikke slutta å blogge, jeg har bare blitt mamma😉 :-O

Mens jeg somler meg til å skrive et skikkelig innlegg, vil jeg bare minne alle om hvor fantastisk bloggen Language Log er. Obligatorisk lesing for lingvister, språkinteresserte og skeptikere, og alle kombinasjoner av ovennevnte.

Høydepunkter:

Norske politikeres talehastighet

Fiktive områder i hjernen

«Prescriptivist poppycock»

Enjoy!

Written by Eli Anne

september 17, 2010 kl. 21:15

Publisert i Uncategorized

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. «Bare» blitt mamma?😀 Gratulerer!

    hvitskygge

    september 18, 2010 at 09:54

  2. Takk🙂 Det heldige avkommet har allerede fått seg body med wug på, som den framtidige lingvist han (kanskje) er. Og Tux-body, siden pappaen er LInux-entusiast😉

    Eli Anne

    september 19, 2010 at 17:16


Legg igjen en kommentar

